Bu ayki araştırmamızda, toplumun harcama alışkanlıklarını ele aldık. Hanehalkı harcamalarının nasıl dağıldığını incelediğimiz gibi, tüketimin yeni harcama kalıplarını da ele aldık. Böylelikle tüketim psikolojisini, farklı harcama davranışı kalıplarının yaygınlığı ve eğilimleriyle inceledik.
KONDA Araştırma 2010 yılından beri her ay düzenli olarak BAROMETRE adı altında siyasal ve toplumsal araştırmalar serisi gerçekleştirmektedir. Her BAROMETRE araştırmasında düzenli olarak sorduğumuz demografik özellikler, siyasi tercihler ve ekonomik beklentilere dair standart soruların yanı sıra o sırada kamuoyu gündeminde yer alan konulara toplumun bakışı ve farklı alanlarda algı ve beklentilerini ölçmek amacıyla sorular da sorulmaktadır. Barometre araştırma serisinin 166'ıncısı olan rapora esas olan araştırma13-14 Eylül 2025 tarihlerinde 28 ilin merkez dahil 77 ilçesine bağlı 113 mahalle ve köyünde 2057 kişiyle hanelerinde yüzyüze görüşülerek yapılmıştır.
Bu içerik, KONDA Enflasyon Beklenti Anketi'nin KONTENT üyelerine özel versiyonudur. Bu versiyon,...
Bu içerik, KONDA Enflasyon Beklenti Anketi'nin KONTENT üyelerine özel versiyonudur. Bu versiyon,...
Bu içerik, KONDA Enflasyon Beklenti Anketi'nin KONTENT üyelerine özel versiyonudur. Bu versiyon,...
Bu içerik, KONDA Enflasyon Beklenti Anketi'nin KONTENT üyelerine özel versiyonudur. Bu versiyon,...
Bu içerik, KONDA Enflasyon Beklenti Anketi'nin KONTENT üyelerine özel versiyonudur. Bu versiyon,...
Bu içerik, KONDA Enflasyon Beklenti Anketi'nin KONTENT üyelerine özel versiyonudur. Bu versiyon,...
KONDA Bülten
Son gelişmelerden haberdar olmak için bültenimize abone olun.