Bölümde katılımcıların öfke hissiyle ilişkileri, öfke durumlarıyla nasıl başa çıktıkları ve öfkeli olma halinin ekonomiyle ilişkisine dair eğilimler ve öfke hissiyle kullanmaktan veya gitmekten vazgeçtikleri markalar inceleniyor.
Bu içerik, KONDA Enflasyon Beklenti Anketi'nin KONTENT üyelerine özel versiyonudur. Bu versiyon,...
Bu içerik, KONDA Enflasyon Beklenti Anketi'nin KONTENT üyelerine özel versiyonudur. Bu versiyon,...
Bölümde, toplumun kriz beklentisi, kişilerin kendi hayatlarındaki ekonomik zorluk beklentileri v...
Bölümde, toplumun kriz beklentisi, kişilerin kendi hayatlarındaki ekonomik zorluk beklentileri v...
Bölümde, toplumun kriz beklentisi, kişilerin kendi hayatlarındaki ekonomik zorluk beklentileri v...
Bu içerik, KONDA Enflasyon Beklenti Anketi'nin KONDA Barometresi abonelerine özel versiyonudur. Bu...
KONDA Bülten
Son gelişmelerden haberdar olmak için bültenimize abone olun.