Bölümde katılımcıların seçim sonuçlarını hangi mecralardan takip ettikleri inceleniyor.
31 Mart seçimleri en çok televizyondan takip edilmiş. Tüm yaş gruplarında televizyon en çok tercih edilen kaynak. Sosyal medya da yüzde 24 ile ikinci en çok kullanılan kaynak olarak öne çıkıyor. Günlük hayatta takip edilen haber kanalları seçim gününde de değişmemiş.
Toplumun geriye dönük 12 aylık enflasyon algısı, Eylül ayında ortalama yüzde 108 seviyesinde...
Bu içerik, KONDA Enflasyon Beklenti Anketi'nin KONTENT üyelerine özel versiyonudur. Bu versiyon,...
Bu içerik, KONDA Enflasyon Beklenti Anketi'nin KONTENT üyelerine özel versiyonudur. Bu versiyon,...
Bu içerik, KONDA Enflasyon Beklenti Anketi'nin KONTENT üyelerine özel versiyonudur. Bu versiyon,...
Bu içerik, KONDA Enflasyon Beklenti Anketi'nin KONTENT üyelerine özel versiyonudur. Bu versiyon,...
Bu içerik, KONDA Enflasyon Beklenti Anketi'nin KONTENT üyelerine özel versiyonudur. Bu versiyon,...
KONDA Bülten
Son gelişmelerden haberdar olmak için bültenimize abone olun.