Bölümde, 31 Mart Yerel Seçimleri ardından seçim sonuçlarına ilişkin hissedilen duyguların analizi yer alıyor:
Yerel seçimler sonrası en çok hissedilen iki duygu, sevinç ve şaşkınlık, Nisan'19 seçiminde de tablo aynı. İki yerel seçim arasında en yüksek oranda duygu değişiminin, hiçbir şey hissetmediğini söyleyenlerdeki artış ve endişe duyanlardaki azalış olduğu söylenebilir. En çok sevinç duyanlar CHP'lilerken en çok hayal kırıklığına uğrayanlar AKP'liler. Emekliler ve 60-69 yaş grubu en çok sevinenler arasında. İnanç seviyesi ve hayal kırıklığı hissetme arasında da bir ilişki olduğu görülüyor. Ülkenin ekonomik krizde olduğunu düşünenlerin seçim sonrası duyguları daha olumlu. Keşke başka partiye oy verseydim diyenlerde ise şaşkınlık hakim.
Toplumun geriye dönük 12 aylık enflasyon algısı, Eylül ayında ortalama yüzde 108 seviyesinde...
Bu içerik, KONDA Enflasyon Beklenti Anketi'nin KONTENT üyelerine özel versiyonudur. Bu versiyon,...
Bu içerik, KONDA Enflasyon Beklenti Anketi'nin KONTENT üyelerine özel versiyonudur. Bu versiyon,...
Bu içerik, KONDA Enflasyon Beklenti Anketi'nin KONTENT üyelerine özel versiyonudur. Bu versiyon,...
Bu içerik, KONDA Enflasyon Beklenti Anketi'nin KONTENT üyelerine özel versiyonudur. Bu versiyon,...
Toplumun geriye dönük 12 aylık enflasyon algısı, Temmuz ayında ortalama yüzde 106 seviyesinde...
KONDA Bülten
Son gelişmelerden haberdar olmak için bültenimize abone olun.