Bölümde, demografik kümelere göre toplumsal grupların birbirine uzaklığı ve bu uzaklıkların geçmiş yıllara göre nasıl değiştiği inceleniyor:
Türkiye toplumunun en yakın hissettiği grubun dindarlar olduğunu görüyoruz. Dindarlara olan yakınlık geçmiş yıllara göre azalsa da hâlâ toplumun en yakın hissettiği grup olarak görünüyor. Toplum geneli kendini içki içenler ve ateistlere uzak konumlandırıyor. Modernlere duyulan yakınlık ise azalmış. Üniversite mezunları modernlere, Lise altı eğitim seviyesine sahip olanlar ise muhafazakarlara yakın hissediyor.
Toplumun geriye dönük 12 aylık enflasyon algısı, Temmuz ayında ortalama yüzde 106 seviyesinde...
Toplumun geriye dönük 12 aylık enflasyon algısı, Temmuz ayında ortalama yüzde 106 seviyesinde...
Bölüm, Türkiye toplumunda evliliğe dair görüşler ile evlilik planlarını ele almaktadır:Siz...
Bölüm, çocuk sahibi olma motivasyonları ve aile yaşamına dair değer ve pratikleri ele almakta...
Bölümde, katılımcıları Suriyeli sığınmacılarla temas ve mesafeleri, Suriyeli sığınmacı...
Bölümde, katılımcıların son kurban bayramında kurban kesip kesmedikleri farklı özelliklerin...
KONDA Bülten
Son gelişmelerden haberdar olmak için bültenimize abone olun.