Bölümde, 15 yaş üstü Türkiye yetişkin nüfusunun Kasım ayında gerçekleşen indirimlerde alışveriş yapıp yapmadıkları ve ne tür ürünler satın aldıkları analiz ediliyor:
Türkiye'de her 10 kişiden 3'ü internetten alışveriş yapmamış. Kasım ayında internetten en çok kıyafet ve ayakkabı alışverişi yapılmış. Öğrencilerin yarısı, beyaz yakalıların 5’te 2’si internetten kıyafet satın almış. Gençler, metropolde yaşayanlar ve eğitimlilerde internetten alışveriş pratiği daha sık gözleniyor. Ev kadınlarının yarıya yakını internetten hiç alışveriş yapmamış. Kadınlar erkeklerden daha çok kıyafet, daha az elektronik eşya almış.
Toplumun geriye dönük 12 aylık enflasyon algısı, Eylül ayında ortalama yüzde 108 seviyesinde...
Harcama davranışları sosyo-ekonomik durumla belirlendiği kadar duygusal kararlardan da etkilense...
Bu bölüm, KONDA Barometresi'nin Medya Tüketimi ve Haber Takibi konularındaki periyodik takibini,...
Bölüm, İstanbul Bilgi Üniversitesi İletişim Fakültesi'nden Dr. Öğr. Üyesi Aylin Dağsalgü...
Bölümde, 15 yaş üstü Türkiye yetişkin nüfusun Kasım ayında gerçekleşen indirimlerde alı...
KONDA Bülten
Son gelişmelerden haberdar olmak için bültenimize abone olun.