Bölümde, 15 yaş üstü Türkiye yetişkin nüfusunun Kasım ayında gerçekleşen indirimlerde alışveriş yapıp yapmadıkları ve ne tür ürünler satın aldıkları analiz ediliyor:
Harcama davranışları sosyo-ekonomik durumla belirlendiği kadar duygusal kararlardan da etkilense...
Bu bölüm, KONDA Barometresi'nin Medya Tüketimi ve Haber Takibi konularındaki periyodik takibini,...
Bölüm, İstanbul Bilgi Üniversitesi İletişim Fakültesi'nden Dr. Öğr. Üyesi Aylin Dağsalgü...
Bölümde, 15 yaş üstü Türkiye yetişkin nüfusun Kasım ayında gerçekleşen indirimlerde alı...
Bölümde hane yapısının yıllar içerisindeki değişimi inceleniyor. Hane kişi sayısındaki d...
KONDA Bülten
Son gelişmelerden haberdar olmak için bültenimize abone olun.