2022 Hayat Tarzları Araştırması'nda elde edilen bazı bulgulara da Barometre 147'de yer verdik:
2022 Hayat Tarzları Araştırması veri ve bulguları üzerinden memnuniyet, mutluluk, yenilikçilik, alışveriş pratikleri, toplumsal cinsiyet ve dindarlık pratiklerine değinen 10 soru ile yaş grupları arasındaki farklar inceleniyor. Kendini en çok mutsuz olarak tanımlayan iki grup, yaş spektrumunun uçlarında yer alıyor; yani mutsuz olanlar en çok 18-29 yaş aralığında, hemen ardından da 70 yaş ve üstü grubu geliyor. Yeni teknolojilerin hayatlarına olumlu katkısı olduğunu düşünenlerin oranı yaş arttıkça artıyor, bu örüntü aynı zamanda bankacılık işlemlerini bankaya giderek yapma pratiğinde de görülüyor.
While spending behaviors are influenced by socioeconomic circumstances as well as emotional decision...
The section includes the findings of the depression index calculated from the moods of the society t...
The episode analyses whether the adult population of Turkey above the age of 15 shopped during the d...
KONDA Newsletter
Subscribe to our newsletter to be informed about the latest developments.