Bölümde, Türkiye toplumunun çocukluk deneyimleri ve algısı, refah ve mutluluk algısı, şiddet ve ayrımcılık deneyimleri inceleniyor:
Türkiye'de çocukluk yaş algısı 9,2. Çocukluğunda ailesi tarafından değerli hissettirilmediğini düşünenlerin oranı oldukça düşük, metropolleşmeyle değerli hissettirilenlerin oranı artıyor. Çocukluğumda benimle ilgili kararlar alınırken bana danışıldı diyenlerin oranı, çocuklarla ilgili kararlar alınırken çocuklara danışılmalıdır diyenlerin oranına kıyasla oldukça düşük. Modernlerin oranı bu iki ifade için de diğer gruplardan yüksek. Eğitim seviyesi arttıkça çocukluk deneyimi skoru artıyor, yaşlıların çocukluk deneyimleri ise gençlere göre daha olumsuz. Çocukluğunda çalışmamış olanların, sokakta daha sık oyun oynayanların ve tatile gidenlerin deneyimleri daha olumlu. Bu deneyimlerin gelir seviyesi ile ilişkisi de açıkça görülüyor.
Toplumun geriye dönük 12 aylık enflasyon algısı, Eylül ayında ortalama yüzde 108 seviyesinde...
Bu içerik, KONDA Enflasyon Beklenti Anketi'nin KONTENT üyelerine özel versiyonudur. Bu versiyon,...
Bu içerik, KONDA Enflasyon Beklenti Anketi'nin KONTENT üyelerine özel versiyonudur. Bu versiyon,...
Toplumun geriye dönük 12 aylık enflasyon algısı, Temmuz ayında ortalama yüzde 106 seviyesinde...
Toplumun geriye dönük 12 aylık enflasyon algısı, Temmuz ayında ortalama yüzde 106 seviyesinde...
Bu içerik, KONDA Enflasyon Beklenti Anketi'nin KONDA Barometresi abonelerine özel versiyonudur. Bu...
KONDA Bülten
Son gelişmelerden haberdar olmak için bültenimize abone olun.