Bu bölüm, KONDA Barometresi'nin Medya Tüketimi ve Haber Takibi konularındaki periyodik takibini, medya tüketiminin Türkiye toplumunu oluşturan sosyo-demografik kümelerde nasıl farklılaştığının analiz ve değerlendirmelerini içermektedir:
Türkiye'de televizyon izleme oranları 2008 yılından bu yana artış gösteriyor. Toplumda kadınların, yaşlıların, lise altı bir okul mezunlarının, emeklilerin ve ev kadınlarının ve muhafazakârların haber kaynağı olarak televizyona güvenleri daha fazla. Eğitim seviyesi yükseldikçe televizyondakinin tersine internette haber ve dizi izleme oranı artıyor. Toplum genelinde haber kaynağı olarak internet ve sosyal medyaya güven artsa da toplumun yarıdan fazlasının tercihi hala televizyon. Haberler, hem televizyon hem de internette en çok tüketilen içerik konumunda.
Bu içerik, KONDA Enflasyon Beklenti Anketi'nin KONTENT üyelerine özel versiyonudur. Bu versiyon,...
Bu içerik, KONDA Enflasyon Beklenti Anketi'nin KONTENT üyelerine özel versiyonudur. Bu versiyon,...
Bu içerik, KONDA Enflasyon Beklenti Anketi'nin KONTENT üyelerine özel versiyonudur. Bu versiyon,...
Bu içerik, KONDA Enflasyon Beklenti Anketi'nin KONTENT üyelerine özel versiyonudur. Bu versiyon,...
Bu içerik, KONDA Enflasyon Beklenti Anketi'nin KONTENT üyelerine özel versiyonudur. Bu versiyon,...
Bu içerik, KONDA Enflasyon Beklenti Anketi'nin KONTENT üyelerine özel versiyonudur. Bu versiyon,...
KONDA Bülten
Son gelişmelerden haberdar olmak için bültenimize abone olun.