E-ticaret sitelerinden alışveriş yapma pratiği giderek yükseliyor. Trendyol hızlı bir ivmeyle pazar payını büyüttü ve açık ara liderliği kazandı. Sosyo-ekonomik seviye e-ticaret sitelerinin kullanımını belirliyor ancak harcama davranışları bakımından geçişkenliklerden söz etmek de mümkün. Toplum genelinde Trendyol kullananların oranı yüzde 52, Amazon kullananların oranı yüzde 11. Gelirlerini en çok harcayanlar yüzde 71 oranıyla Trendyol kullanıcıları.
Bu içerik, e-ticaret siteleri kullanıcılarının harcama alışkanlıkları ve davranışları bakımından profilini ortaya koyuyor:
Bölümde, toplumun kriz beklentisi, kişilerin kendi hayatlarındaki ekonomik zorluk beklentileri v...
Bölümde bugün seçim olsa katılımcıların hangi partiye oy vermeyi tercih edecekleri, Türkiye...
Türkiye’de dış politikanın toplumsal algısı siyasal kimlikler, kuşak farkı ve medya ekosis...
Toplumun geriye dönük 12 aylık enflasyon algısı, Eylül ayında ortalama yüzde 108 seviyesinde...
Kültürel kutuplaşma, Türkiye’de siyasal ayrışmanın en görünür alanlarından biri hâline...
KONDA Bülten
Son gelişmelerden haberdar olmak için bültenimize abone olun.