Bölümde, 15 yaş üstü Türkiye yetişkin nüfusun Kasım ayında gerçekleşen indirimlerde alışveriş yapıp yapmadıkları, hangi platformları kullanarak ne tür ürünler satın aldıkları analiz ediliyor:
Geçen yıl olduğu gibi bu yıl da insanlar Kasım ayı indirimlerinde en çok kıyafet, ayakkabı, elektronik eşya ve kozmetik satın almışlar. En popüler online satış platformlarının sıralaması her yaş grubu için aynı. İnternetten alışveriş pratiği en çok üniversite mezunlarında, metropollerde ve gençlerde yaygınken bu pratik emekliler ve ev kadınlarına ulaşamamış.
Toplumun geriye dönük 12 aylık enflasyon algısı, Eylül ayında ortalama yüzde 108 seviyesinde...
Toplumun geriye dönük 12 aylık enflasyon algısı, Temmuz ayında ortalama yüzde 106 seviyesinde...
Harcama davranışları sosyo-ekonomik durumla belirlendiği kadar duygusal kararlardan da etkilense...
Toplumun geriye dönük 12 aylık enflasyon algısı, Temmuz ayında ortalama yüzde 106 seviyesinde...
Bölümde toplumun gelecek bir yıl içerisinde harcama giderlerinin ne yönde şekilleneceği, gide...
KONDA Bülten
Son gelişmelerden haberdar olmak için bültenimize abone olun.