Bölümde, 15 yaş üstü Türkiye yetişkin nüfusun Kasım ayında gerçekleşen indirimlerde alışveriş yapıp yapmadıkları, hangi platformları kullanarak ne tür ürünler satın aldıkları analiz ediliyor:
Toplumun geriye dönük 12 aylık enflasyon algısı, Temmuz ayında ortalama yüzde 106 seviyesinde...
Harcama davranışları sosyo-ekonomik durumla belirlendiği kadar duygusal kararlardan da etkilense...
Toplumun geriye dönük 12 aylık enflasyon algısı, Temmuz ayında ortalama yüzde 106 seviyesinde...
Bölümde toplumun gelecek bir yıl içerisinde harcama giderlerinin ne yönde şekilleneceği, gide...
Bölümde, bireylerin ana akım medyada takip ettikleri diziler ve dijital platform üyeliği gibi k...
KONDA Bülten
Son gelişmelerden haberdar olmak için bültenimize abone olun.