Bölümde, 15 yaş üstü Türkiye yetişkin nüfusun Kasım ayında gerçekleşen indirimlerde alışveriş yapıp yapmadıkları, hangi platformları kullanarak ne tür ürünler satın aldıkları analiz ediliyor:
Geçen yıl olduğu gibi bu yıl da insanlar Kasım ayı indirimlerinde en çok kıyafet, ayakkabı, elektronik eşya ve kozmetik satın almışlar. En popüler online satış platformlarının sıralaması her yaş grubu için aynı. İnternetten alışveriş pratiği en çok üniversite mezunlarında, metropollerde ve gençlerde yaygınken bu pratik emekliler ve ev kadınlarına ulaşamamış.
Aralık ayında önümüzdeki 12 aya ilişkin enflasyon beklentisi genel olarak önceki ayla aynı s...
Katılımcıların geriye dönük 12 aylık enflasyon algısı, Eylül ayında ortalama yüzde 108 s...
Toplumun yüzde 66'sı temel ihtiyaçlar dışında internetten bir şey satın almıyor veya intern...
Bölümde, Türkiye toplumunun iklim değişikliği kapsamında düzensiz hava olayları hakkındaki...
Türkiye’nin hızla dönüşen toplumsal ve ekonomik yapısı içinde, çocuklu çalışan çiftle...
Toplumun geriye dönük 12 aylık enflasyon algısı, Eylül ayında ortalama yüzde 108 seviyesinde...
KONDA Bülten
Son gelişmelerden haberdar olmak için bültenimize abone olun.