Bölümde, bireylerin ana akım medyada takip ettikleri diziler ve dijital platform üyeliği gibi kültürel tüketim alışkanlıkları inceleniyor:
Her 10 kişiden 1'inin en çok izlediği dizi Kızılcık Şerbeti. Buna karşın her 10 kişiden 3'ü Türkiye'de en çok Kızılcık Şerbeti'nin izlendiğini düşünüyor. Dijital platform üyeliğine sahip olanlar da ana aklım TV dizilerini öncelikle tercih ediyor. Yaş arttıkça dijital platform üyeliğine sahip olanların oranı azalıyor, eğitim seviyesin arttıkça ise bu oran artıyor. Yabancı dizi izleyenlerin çoğunluğu dijital platform üyeliği olanlar. Bu platformlardan en çok tercih edilen yıllardır olduğu gibi halen Netflix.
Bu içerik, KONDA Enflasyon Beklenti Anketi'nin KONTENT üyelerine özel versiyonudur. Bu versiyon,...
Bu içerik, KONDA Enflasyon Beklenti Anketi'nin KONTENT üyelerine özel versiyonudur. Bu versiyon,...
Toplumun geriye dönük 12 aylık enflasyon algısı, Temmuz ayında ortalama yüzde 106 seviyesinde...
Toplumun geriye dönük 12 aylık enflasyon algısı, Temmuz ayında ortalama yüzde 106 seviyesinde...
Bu içerik, KONDA Enflasyon Beklenti Anketi'nin KONDA Barometresi abonelerine özel versiyonudur. Bu...
Bu içerik, KONDA Enflasyon Beklenti Anketi'nin KONDA Barometresi abonelerine özel versiyonudur. Bu...
KONDA Bülten
Son gelişmelerden haberdar olmak için bültenimize abone olun.