Bölümde, Filistin meselesi hakkındaki görüşler, Türkiye'nin sosyo-demografik kümelerine göre değerlendiriliyor. Ayrıca Filistin meselesi etrafında yapılan boykot çağrılarının ne kadar karşılık bulduğu inceleniyor:
Türkiye toplumu, Filistin meselesinde Filistin halkına yakınlık duyarken, büyük oranda siyasi nedenlerle marka boykotu davranışına da başvuruyor. Hayat tarzları ve dindarlık seviyesi Filistin meselesine bakışta önemli rol oynuyor. Dindarlık ve muhafazakarlık, siyasi tercihleri aşan bir örüntü oluşturuyor. Haber takibi için tercih edilen kanallar da meseleye dair bakış konusunda toplumu ayrıştırıyor. Toplumdaki her 5 kişiden 3'ü savaşların sorumluluğunu Yahudilere yüklerken toplumun geneli meseleyi ideolojik ve duygusal olarak algılıyor. Yüzde 14'lük bir kesim boykot ettiği markaları doğrudan İsrail malları olarak tanımlıyor.
Bu içerik, KONDA Enflasyon Beklenti Anketi'nin KONTENT üyelerine özel versiyonudur. Bu versiyon,...
Bölüm, Türkiye toplumunda otoriter değerlerin ne kadar karşılık bulduğunu, otoriterizm eğil...
Bu içerik, KONDA Enflasyon Beklenti Anketi'nin KONDA Barometresi abonelerine özel versiyonudur. Bu...
Bölüm, Ekrem İmamoğlu'nun gözaltına alınması ve tutuklanmasının ardından başlayan protes...
Bölüm, Nisan'25 Barometresi araştırmasının yapıldığı zaman diliminde Türkiye siyasetinin...
KONDA Bülten
Son gelişmelerden haberdar olmak için bültenimize abone olun.