Bölümde, Türkiye'de medya algısı ve tüketimi haber için tercih edilen televizyon kanalı, sosyal medya kullanımı, dijital platformlar, sahiplikler, internet ve alışveriş ve sosyal medyaya dair yargılar başlıkları üzerinden değerlendiriliyor:
Bu bölüm, KONDA Barometresi'nin Medya Tüketimi ve Haber Takibi konularındaki periyodik takibini,...
Bölüm, İstanbul Bilgi Üniversitesi İletişim Fakültesi'nden Dr. Öğr. Üyesi Aylin Dağsalgü...
Bölümde, Barometre verilerine referansla Türkiye'de 15 yılda nelerin değiştiği, haneler ve to...
Bölümde, 28 Mayıs 2023 Cumhurbaşkanlığı Seçimi 2. turunda yarışan Recep Tayyip Erdoğan ve...
Bölümde, 14 Mayıs seçimleri öncesinde siyasi partilerin ve cumhurbaşkanı adaylarının seçme...
KONDA Bülten
Son gelişmelerden haberdar olmak için bültenimize abone olun.