30 Nis 2022
23"
Yüzyüze Anket
Türkçe
Etiketler

Nisan'22 Barometresi - 130

Medya Algısı ve Tüketimi

Giriş Yap
Abonelere Özel
ÖZET

Bölümde, Türkiye'de medya algısı ve tüketimi haber için tercih edilen televizyon kanalı, sosyal medya kullanımı, dijital platformlar, sahiplikler, internet ve alışveriş ve sosyal medyaya dair yargılar başlıkları üzerinden değerlendiriliyor:

  • Haber için tercih edilen TV kanalı
  • Sosyal medya kullanımı
  • Kullanılan sosyal medya uygulamaları
  • Görüntülü konuşma için tercih edilen uygulamalar
  • Sosyal medyayı ne amaçla kullanıyorsunuz?
  • Sosyal medyada son 1 haftada ne yaptınız?
  • Herhangi bir platforma aboneliğiniz var mı?
  • Kaç ayrı platforma aboneliğiniz var?
  • Abonelikler
  • Sahiplikler
İLGİLİ İÇERİKLER
Medya Tüketimi ve Haber Takibi

Bu bölüm, KONDA Barometresi'nin Medya Tüketimi ve Haber Takibi konularındaki periyodik takibini,...

Mart'25 Barometresi...
Daha Fazla
Televizyon İkinci Plana mı Düşüyor?

Bölüm, İstanbul Bilgi Üniversitesi İletişim Fakültesi'nden Dr. Öğr. Üyesi Aylin Dağsalgü...

Mart'25 Barometresi...
Daha Fazla
150 Sayıda Türkiye

Şubat'24 Barometres...
Daha Fazla
Barometre - 150

Bölümde, Barometre verilerine referansla Türkiye'de 15 yılda nelerin değiştiği, haneler ve to...

Şubat'24 Barometres...
Daha Fazla
Seçmen Kümeleri: Oy Tercihlerine Göre Profiller

Bölümde, 14 Mayıs seçimleri öncesinde siyasi partilerin ve cumhurbaşkanı adaylarının seçme...

Nisan'23 Barometresi...
Daha Fazla
Ne Eğitimde Ne İstahdamda Olan Gençler

Bölümde, Türkiye'de ne eğitimde ne istihdamda olan gençlerin kimlerden oluştuğu ve bu gençle...

Aralık'22 Barometre...
Daha Fazla

Yıldız Mah. Şair Naifi Sok. No: 2 Beşiktaş / İstanbul
[email protected]
+90 212 275 1766

KONDA Bülten

Son gelişmelerden haberdar olmak için bültenimize abone olun.

iyzico