Bölümde, Türkiye'de medya algısı ve tüketimi haber için tercih edilen televizyon kanalı, sosyal medya kullanımı, dijital platformlar, sahiplikler, internet ve alışveriş ve sosyal medyaya dair yargılar başlıkları üzerinden değerlendiriliyor:
Bu bölüm, KONDA Barometresi'nin Medya Tüketimi ve Haber Takibi konularındaki periyodik takibini,...
Bölüm, İstanbul Bilgi Üniversitesi İletişim Fakültesi'nden Dr. Öğr. Üyesi Aylin Dağsalgü...
Bölümde, Barometre verilerine referansla Türkiye'de 15 yılda nelerin değiştiği, haneler ve to...
Bölümde, 14 Mayıs seçimleri öncesinde siyasi partilerin ve cumhurbaşkanı adaylarının seçme...
Bölümde, Türkiye'de ne eğitimde ne istihdamda olan gençlerin kimlerden oluştuğu ve bu gençle...
KONDA Bülten
Son gelişmelerden haberdar olmak için bültenimize abone olun.