Harcama davranışları sosyo-ekonomik durumla belirlendiği kadar duygusal kararlardan da etkilense de bireylerin eline geçen para harcama alanını önemli ölçüde belirliyor. En yaygın davranış da bu yüzden zorunlu olarak sıfır gün harcaması oluyor. Çalışan kesimin büyük bir bölümü maaşını alır almaz bitiriyor. Nadiren de olsa felaket harcaması yapanların oranı yüzde 27. Küçük ödül anlayışına sahip olanların ortanca yaşı 29. Felaket harcaması davranışına sahip olanların harcama/gelir oranı yüzde 29.
Toplumun yüzde 66'sı temel ihtiyaçlar dışında internetten bir şey satın almıyor veya intern...
Bu bölümde, toplumdaki hayat tarzı, dindarlık, yaş, cinsiyet, çalışma durumu gibi değişken...
Türkiye’nin hızla dönüşen toplumsal ve ekonomik yapısı içinde, çocuklu çalışan çiftle...
Toplumun geriye dönük 12 aylık enflasyon algısı, Eylül ayında ortalama yüzde 108 seviyesinde...
Bu içerik, KONDA Ekim 2025 Barometresi kapsamında sorulan “Aşağıdaki kategorilerden hangileri...
KONDA Bülten
Son gelişmelerden haberdar olmak için bültenimize abone olun.