E-ticaret sitelerinden alışveriş yapma pratiği giderek yükseliyor. Trendyol hızlı bir ivmeyle pazar payını büyüttü ve açık ara liderliği kazandı. Sosyo-ekonomik seviye e-ticaret sitelerinin kullanımını belirliyor ancak harcama davranışları bakımından geçişkenliklerden söz etmek de mümkün. Toplum genelinde Trendyol kullananların oranı yüzde 52, Amazon kullananların oranı yüzde 11. Gelirlerini en çok harcayanlar yüzde 71 oranıyla Trendyol kullanıcıları.
Bu içerik, e-ticaret siteleri kullanıcılarının harcama alışkanlıkları ve davranışları bakımından profilini ortaya koyuyor:
Besin takviyeleri kullanımı Türkiye'de büyüyen bir pazara hızlı yanıt üreten bir tüketim p...
Bölümde bugün seçim olsa katılımcıların hangi partiye oy vermeyi tercih edecekleri, Türkiye...
Bölümde, toplumun kriz beklentisi, kişilerin kendi hayatlarındaki ekonomik zorluk beklentileri v...
Katılımcıların geriye dönük 12 aylık enflasyon algısı, Eylül ayında ortalama yüzde 108 s...
KONDA Bülten
Son gelişmelerden haberdar olmak için bültenimize abone olun.